Digitaalsed ja Traditsioonilised meediad (3. nädal)

 Mis on traditsiooniline meedia?


Traditsiooniline meedia on infoajastule eelnenud meediaväljaanded ja institutsioonid. Siin on mõned traditsioonilised reklaamimeetodid, mis kasutavad seda tüüpi meediat:

  • Telereklaamid
  • Ajalehekuulutused
  • Raadioreklaamid
Kuigi turundajad on nendele tehnikatele tuginenud aastakümneid, on nad viimase paari aasta jooksul kaotanud palju tõmmet ja on sellest ajast alates pidevalt langenud.




Näiteks langeb jätkuvalt televiisorit vaatavate inimeste arv kõigi tarbijate seas, välja arvatud üle 65 -aastased.


Mis on digitaalne meedia?


Vastupidiselt traditsioonilisele meediale on digitaalne meedia kõik kodeeritud ja seda saab vaadata, levitada või salvestada digitaalsetele elektroonilistele seadmetele. Siin on mõned näited digitaalsetest reklaamimeetoditest, mis järelikult said:
  • Video reklaam
  • Sotsiaalmeedia reklaam
  • Email reklaam
Tänapäeval võimaldab Internet hõlpsat juurdepääsu peaaegu lõpmatule teabele igal ajal ja igas kohas. See on tavatarbija eluviisi muutunud. Kõik on nüüd kiirem ja palju kättesaadavam.


Positiivsed mõjutegurid

Esimene positiivne mõjutegur on sihitud reklaam. See tähendab, et reklaamid, mida kasutajad näevad, on väga asjakohased, Te saate reklaami, mida täpselt vajate.

Teine positiivne mõjutegur interaktiivsus ja kaasatus. Digitaalne meedia on oluliselt interaktiivsemad kui traditsioonilised, rääkimata sellest, et sotsiaalsed võrgustikud (Facebook) ja videote jagamise platvormid (Youtube) pakuvad uusi otseseid suhtlusvahendeid tarbijate ja tootjate vahel.


Negaativne mõjutegur

Negaativseid mõjutegureid ei ole nii palju, aga on üks millest on vaja rääkida. See on võltsitud teave. Mitte kõik informatsioon, mis on Internetis on usaldusväärne. Me üldse ei tea kes seda kirjutas, kellena ta töötab ja kes ta üldse on.


Allikad:

https://www.brid.tv/online-media-vs-traditional-media-whos-the-king-now/

https://bomamarketing.com/2018/06/24/traditional-vs-digital-media-which-should-i-use-in-my-accounting-or-bookkeeping-firm/

https://www.researchgate.net/publication/309014723_The_Impact_of_New_Media_on_Traditional_Media

https://iws.gov.pl/the-impact-of-digital-media-on-traditional-media/

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Eesti infoühiskonna arengukava 2020 aastaks (4. nädal)

Inimese ja arvuti suhtlus, ergonoomika ja kasutatavus (12. nädal)